"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 15 maj 2010

vilken dag....


den började kl 4 i morse ungefär med att jag var tvungen att öppna köksfönstret och fotografera den underbara vyn som presenterades för mig... det gick inte att undvika...

















sen så for vi till mamsen och tog hand om fönstren och åt mat...då hade solen gett sig in i leken ordentligt...det slog till och blev hur varmt som helst...otroligt varmt....och när jag kröp omkring och skulle fotografera lite i trädgården så kom myggorna och anföll...inte mysigt...














hittade lite udda saker som den här gulsippan... och så mina härliga dillpioner kommer upp igen, det är fantastiskt eftersom de är en väldigt dyr pion att köpa....den är väldigt vacker....här i nyknopp...




















så hade vi ett oväntat besök av grannens hundar i förmiddags...dom skrämde Mojen rejält då han stod med ryggen mot dem då dom kom rusande ner till oss och pinkade in reviret......dom var så glada över att dom smitit :0).....

ja livet på landet är härligt...nu ska vi ta en kall öl i sommarvärmen.....

2 kommentarer:

Vida sa...

Vilka fantastiska bilder du tar.. ser fram emot fler änglavingar i min bokhylla.. läser, begrundar och tittar på de vackra bilderna.. det är en fantastisk bok!

Kramar

Iggepop sa...

Fy fabian vad jag är avundsjuk på din konst att ta vackra foton! Vill också :) Ha en skön kväll! Kram