"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 12 februari 2010

omtanke

är det ord som ploppar upp idag, att det finns så många som har omtanke om mig, det är fint, och varmt tycker jag..det gör mig lycklig att det är så..att jag är omtyckt och älskad av så många, och tänk, det som gör mej ännu lyckligare är att jag också älskar och har omtanke om så många...det är en förmåga värd att vårda...Om tanke behöver inte vara det jag skrev om i går, tanke om...utan tanken OM till för någon annan...en varm och underbar tanke...speciell tanke exempelvis den vi har om våra barn, den du har om din älskade, tanken om vad ni ska äta, vad ni ska göra....tankar om en annan människa med värme...OM tanke...Nina hade en speciell tanke till mig...

Solen skiner idag...ha omtanke om varandra!

2 kommentarer:

Nina sa...

Har alltid en speciell omtanke om dig.

Lasse hälsar!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Vida sa...

Omtanke är sannerligen ett vackert ord med vacker betydelse och jag blir alldeles varm i hjärtat av det här inlägget.

Kramar