"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 8 februari 2010

nått är ju fel

i går upptäckte jag en "finne" i ansiktet...mkt riktigt det var faktiskt det...men i morse upptäckte jag av någon anledning också en finne på rumpan..eller ryggslutet...inte bara en utan flera..fläckar så där, njae...knölaktigt kändes det... och i kväll har det blivit ännu fler, det brinner och bränner precis där de sitter...och eftersom jag ännu inte kan vika mej i knut för att titta efter där bak, bad jag älsklingen att kolla vad som pågick där i ryggslutet mot skinkan...blåsinvasion...inte massor utan några lagom härliga som såg ut som brännässelutslag...mm...misstanken om att jag har bältros var rätt snabbt uppe...suck...har jag haft en gång 1977 också...då jag kom från kreta..med fina utslag på ryggpartiet vid bh bandet ungefär...nu sitter de ju iallafall lite lägligare till kanske....nå...får se vad natten bjussar på om det är fler i morgon så får jag väl ringa vc och höra hur jag ska göra...finns ju ett medel som ska tas 72 timmar efter uppblossning...i morgon är det 48 timmar så har ju lite tid då...OM det nu är det...mässling tror jag knappast...vattkoppor har jag haft, scharlakansfeber ger inte blåsor...njae...det visar sig...

men nått är fel med min kropp...kanske den inte tål att jobba de där 25% till......VILL INTE vara sjuk mer!

Inga kommentarer: