"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 22 januari 2019

Kroppen säger i från

Kyligt ute nu. Och jag ligger i sängen med en kropp som säger nejtack till mej just nu. Igår vaknade jag med halsont, hade svårt att svälja frukosten. Brukar gå över efter men inte i går, sen spydde jag upp den. Då bestämde jag att nu får jag bara vara hemma, trots allt ekonomiskt, besvär med FK och så vidare. Sov mkt under dagen och hade ont i kroppen täppt i näsan huvudvärk och frusen. Lite ospecifikt och jättetrött. Ingen feber idag och bättre i halsen men lite huvudvärk fortfarande. Så blir hemma idag med. Försöka att bara vara i lugn och ro och vila. Hitta balans igen. Känner mig inte deppig eller så utan bara slut och som jag skulle bli förkyld. Tog ju flunsasprutan före jul så det är kanske bara nån annan variant på förkylning som inte brutit ut som vanligt. Eller min kropps sätt att protestera mot allt som hänt senaste tiden....när jag var liten hade jag ju huvudvärk istället...frågan är bara hur ska jag göra för att komma ur det när det händer. Vill ju inte vara sjuk. Nä vill vara fylld av glädje och energi och frisk i kroppen och leva var dag så bra det går....tjingeling

Inga kommentarer: