"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 12 juli 2018

Nya arbetsuppgifter

Så fixade jag de nya arbetsuppgifterna till sist. Hade ångest innan pga kort utbildningstid mm. Men nu är jag i gång och det går bra skönt nog.Sommarkollegorna är i fas att klara sig själva bra tycker  jag och jag flexar hem tidigt skönt nog. Har väl lyckats med utbildningen för dem känner jag😊. Har en vecka kvar till min semester vilken känns sen pga det fina väder som varit men jag hoppas på bra fortsättning för oss med. Vi gör vår semester så bra vi kan med det som blir känner jag. 

Flexar ut tidigt i morgon för att åka till landet. Är äntligen auktion på lördag. Mammas begravningsdag så vad som helst kan hända. Pappa fyller också år då. Morfar dog den dagen. Många märkliga händelser just den dagen. Nå blir spännande att se vad som blir kvar...och vad jag ska göra av det🤔. 

Igår facetimade jag med Lillmyran som hade namnsdag...mysigt det... skickade en peng att själv handla för. Hon ville att mormor skulle komma och sova hos henne... ja kan bli på semestern kanske. I helgen hinner jag inte tyvärr. Mojen åker åt sitt håll för att hjälpa till med lite i hans stuga så blir ensam på landet denna gång.

Så är livet just nu. Får se om graven helt torkat sönder och ev köpa nya blommor dit i helgen. Torkan tar hårt på allt. På det sättet är det skönt att våra gamla slipper det varma som de mådde dåligt av... fast saknaden efter dom är väldigt stor❤️ ta hand om er vad ni än gör☀️Tjingeling 

Inga kommentarer: