"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 5 april 2018

Lite låg

Har fortsatt varit låg ett tag. Vet inte riktigt vad det beror på, trött slut och lite deppig. Inte för att jag har ngt att vara deppig för utan tvärt om. Har det oförskämt bra faktiskt. Allt ihopkrupna med förra inlägget och nya saker.  

Kanske är det för att människor dör och jag fick lite dödsågren här om dagen?  Ja nu är det ju inte nära anhöriga till mig utan folkkära artister och jobbarkollegors anhöriga mm. Det påverkar mig ändå utifrån att jag funderat över hur snabbt livet går och vad jag gör för att leva på bästa sätt. Sen är det nog jobbsituationen som är tung.

Jag skulle behöva gå ner i tid men kan inte. Eller byta jobb. Till vad? Många funderingar ryms i knoppen just nu och att vara med många människor tar ut sin rätt i kroppen och knoppen. Stimuli kommer från alla håll, på bussen, jobbet, hemmet och omvärlden. Det är aldrig tyst och lugnt någonstans. Nå det är som det är just nu och får hoppas det blir bättre... ta hand om er Tjingeling 

Inga kommentarer: