"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 26 mars 2018

Så föränderligt

Lyssnar på Sting i bussen.The shape of My heart. Ser himlen brinna i soluppgången.
Känner mig ledsen och trött. Sliten. Vet att kollegan som jag trivs med och som jobbat sen feb bara tänkte berätta för alla idag att hon slutar. Om en månad bara. Tråkigt för mig. Nu kommer allt i gung igen. Känns mindre roligt att börja om. Just nu när allt känts bra.

Nå man kan inte hindra det som sker. Hon har fått ett erbjudande hon inte kan säga nej till bara, så jag är glad för hennes skull. Men det sliter på mig att ha olika med mig i arbetet varje dag. Nå kan inte göra ngt iallafall det blir som det blir just nu.

Chefen är också på väg ut från oss och ja kändes kaotiskt när beskedet kom då med. Gruppen hjälps åt och löser det mesta men man kan undra vad allt beror på att ingen stannar längre stunder. Dessutom känner jag också att jag vill ut därifrån eftersom det är så rörigt... men orken finns inte att ta en annan väg så får avvakta och försöka bara vara ett tag nu. Imorgon är en ny dag... ta han om dig... du som kanske kikar in här.. Tjingeling 

1 kommentar:

Lena sa...

Ibland är förändringar bra! ibland inte alls... förstår dej så väl, att jobba med olika människor hela tiden ÄR jobbigt...

Styrka, kärlek & många varma kramar till dej <3