"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 9 mars 2018

Livet susar i rasande fart

Så är det fredag igen! Veckan som gått har gått väldigt fort och minns knappt vad som hänt sista dagarna. Det är skönt att få dagen att gå och trivs ändå i tempot. Även om jag gärna varit ledig i morse då maken låg kvar i sängen...Förra veckan gick också fort, mest för att jag var hemma på onsdagen och slutade tidigt på tis och fredag.. gjorde en biopsi på läppen för att ta ut spottkörtlar. De ska kolla hur de producerar saliv. En utredning av min torrhet... ja torr humor har jag ju med så vi får se Hahaha... de passade också på att kolla min hals då och allt såg bra ut. Tacksamt det och ev kan sväljningsbesvären beror på torrheten i munnen. Nå får väl svar snart.

Åkte även till sonen och sambon för någon v sen, mysigt! Hela helgen var en balsam för själen. Trevligt att få rå om dem en gång själva. Förra helgen skulle vi till lillprinsessan på middag. Tyvärr blev den inställd pga befarad magsjuka hos lilla skruttan... nå fick en fin helg med stora prinsessan och familjen istället. Så var nöjd med att få träffa dem också lite längre. Även om det är korta besök med långt emellan. Nu kan jag sakna att inte finnas nära längre mer än förr. Även om jag ofta har haft en längtan efter barnen och närheten till dem på ett sätt. Men ja jag har gjort det valet och inte lätt att göra något åt...  

Nå nu vräker snön ner igen och jag hoppas på någon dag med sol igen snart... men idag är det fredag iaf och önskar er en riktigt bra helg! Tjingeling 

Inga kommentarer: