"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 18 april 2018

Ljum kväll

Sitter och väntar på bussen efter en aw med avsked av en tidigare kollega. Trevligt men ja tråkigt på sitt sätt. God mat men åt bättre på Blackstone sist. Blev pizza idag och nja gick väl men nä... lägger hellre pengarna på kött nästa gång iaf...

Det var andra avskedet idag. Först kollegan som gjorde sin sista dag idag och gav mig ett jättefint kort med värmande ord. Så glad jag blev över den lilla gesten. Synd att mista henne men jag hoppas hon håller kontakten. Nåväl nu sitter jag på bussen hem och känner mig nöjd över dagen, men känner mig inte alls tillhöra gruppen jag precis varit i, tyvärr... men å andra sidan känner jag mig ofta lika så accepterar det bara just nu. Önskar att jag kunnat känna den tillhörighet jag hade i Borlänge, men jag kanske aldrig kommer att vara hemma i ngn grupp...ta hand om er.. Tjingeling 

Inga kommentarer: