"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 15 april 2016

Tänk


Här sitter jag med mellis gjord på jordgubbar jag plockade en solvarm dag förra sommaren. Helt magisk smak av sommar just nu. Värmde upp jordgubbar och vatten mixade till en slät soppa så lite potatismjöl och pyttelite honung. Sötman är mest från bären och den blev varm och len. Mår väldigt bra och sov gott i natt.

Är mer orolig för Lillmyran och hennes mamma men jag bor så långt ifrån så kan ju inte göra nått tyvärr. Nåväl svågern och svägerskan kom hit med blommor ☺️ trevligt värre. Omtänksamt.Sen ringde  blomsterhandeln och meddelade att de skulle komma med en bukett till. Bonusarna med familjer skickade en kryapåhälsning!En sagolik bukett med blommor som kändes som en sommardröm. Så här sitter jag och känner mig lycklig över mitt stora beslut som förändrar mycket av mitt liv. Kroppen är inte så ond dvs fibromyalgin är bättre och kan tänka mig att det beror på kosten. Bara det känns bra också. Hjärnan, nja den kommer nog att återkomma så småningom. Huvudsaken är att jag känner mej glad och tillfreds just nu. Tjingeling 

3 kommentarer:

Frida sa...

Vilken mumsig mellis, Diane! Skönt att läsa att op gått bra och att du verkar må bra. Jag har en kompis som gjorde samma op i höstas och hon mår toppen idag, på alla sätt och vis. Hoppas du också får må bra hela tiden!
Ta hand om dig!
Kramar, Frida

Di sa...

Tack❤️

Gisan sa...

������