"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 13 april 2016

Nu var operationen klar och allt har gått bra tycker jag. Igår hade jag en del smärta men fick hjälp med det så idag är det bättre och har ätit soppor och det jag ska ha. Blodtrycket gick ner rejält och fick lite yrsel vilket är bättre idag även om jag är trött. Läkaren sydde ihop ett bråck dom hittade också så det var två flugor i en smäll. Just nyss pratade jag med mamma som inte mår speciellt bra men kan inte tyvärr göra så mkt åt det heller. Hon förstår inte att hon måste äta mer för att hon har insulin men är man 91 och multisjuk så får man ta en dag i taget. Vilket jag vet och förstår ändå och förhoppningen är att hon ska slippa lida iaf och man vill ju ha dem så länge det går. Även om man får acceptera livets gång. Skönt att min operation är klar och att jag kan orka med det som ligger framför mig nu. Ja en dag i taget blir bra ❤️

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så skönt att höra att allt gick bra. Lycka till nu <3

Anonym sa...

Så skönt att allt har gått bra 🙏❤️🙏

Kram ❤️