"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 11 juni 2015

Grönskans skirhet



Det grönskar ute och jag ler lyckligt när jag ser genom linsen och prövar min nya följeslagare...vi kommer trivas ihop på de äventyr som väntar mig och Mojen i år...oväntat så hände det...det där man drömmer om..hoppas på...ögonblicket då man får utrymmet att unna sig lite extra. Bokade den efterlängtade resan till Islay i augusti.

Är oändligt glad och tacksam för det som händer mig just nu... Små armar som kramat mig hela helgen och värmt mig i regnet. Oväntat och oerhört fantastiskt att få uppleva de små stunderna med L just nu. Sånt som jag kan tänka på ofta och värmas av även om hon inte är där just då.

Är glad åt de idéer som burit frukt inför kommande dagar i Älvdalen och förhoppningen om att kunna samlas under ett nytt tak med vidunderlig utsikt över dalen. Så...det finns mycket att glädjas åt när grönskan slår ut i full kraft...

Hoppas grönskan består ett tag till...

Inga kommentarer: