"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 25 december 2014

Juldagsmorgon

Och jag fick en riktigt bra julafton med mina barn. Mamma blev uppvaktad och firad med en dag hon inte ska glömma. Lilla N sov sig igenom den första julen söt som en sockerbit. Och att hon fick så mycket julklappar missade hon i år :-)...vi kom hem efter att ha tänt ljus på graven och mamma var trött och la sig tidigt, jag likaså och somnade sött till Notting Hill...med tanken på alla fina julklappar jag fått i år igen..tack Tomten!
Tjingeling

3 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Fantastiskt 90 år! Det vill jag också bli ;-) tänk så mycket jag ska hinna med att sticka, brodera, måla, sy, snickra då när jag blir pensionär och fram till sådär 90 ;-))
Ha det bäst och jag håller alla tummar och tår att du får förlängning på jobbet eller något annat under 2015...det börjar "röra på sig"!
Kram Gun

Vida sa...

Vad fint det låter och vilken fin bild <3
Kramar från Liv

Lena sa...

Gott Nytt År!! <3

Vilken vacker familjebild <3

Kramarom dej <3