"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 7 november 2014

En vecka går fort

Och vi skulle åka upp och hälsa på "  Lill Myran"och hela familjen hade vi tänkt...nu blev livet inte som jag tänkt i det fallet. Igår var jag tvungen att åka till doktorn igen...penicillin och hostmedicin och bebisförbud vart resultatet. Självklart blev jag väldigt ledsen...hade sett fram emot helgen men vill självklart inte riskera något. Men har ju varit sjuk sen slutet av sept mer eller mindre. Har dålig motståndskraft igen. Så fort jag blir för trött och inte sover så kommer infektionerna som ett brev på posten.  Hoppas att jag blir frisk fort...har flera saker inbokade nästa v, bland annat en operation hos tandläkaren....så vila och ta hand om kroppen gäller nu..tur att jag har handarbete iaf...annars skulle livet vara ännu tråkigare. Tjingeling

1 kommentar:

Vida sa...

Förstår om du blev besviken för att inte kunna träffa finmyran.. men hoppas du är frisk och får träffa henne snart.
kramar