"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 30 mars 2011

Tisdag och onsdag

tisdag var på fotoklubben för att rösta fram bilderna till Tåg i Bergslagen som vi ska ställa ut i fotoklubben, och det var jätte många fina bilder och faktiskt så det var svårt att poängsätta dem tycker jag 90 bilder totalt varav 30 st ska ställas ut. Trevlig stämning var det och ja, lite prat om vår Skottlandsresa blev det också....vi blir nog fler än vi trott från början...intresset vaknar liksom våren....

middag blev det också för Mojen och mig på Brooken Dreams...konstigt ställe att fira vårt möte för 3 år sen på egentligen..men det var en fin middag och mys med mannen i mitt liv...jag hoppas att mannen uppskattade min överaskning......jo...dottern fick också ett annat jobb, vilket var jättekul för henne...jag håller tummar och tår för att det blir mer än det här jobbet också!

onsdag....lite nervös ska man alltid vara på anställningsintervjuer....jag tyckte det gick bra men ja...har en hel del att fundera över OM jag nu blir erbjuden jobbet...det är ju inte säkert utifrån de 22 konkurrenterna som finns så....vi får se vad som händer..tills de hör av sig så lever jag på som vanligt och tycker jag har det bra....intervjuer och andra verksamheter kan vara bra för att se vad man har också...men visst...jobbet är en utmaning :0)

så åt jag mys lunch med C..sushi...ja ni läste rätt...jag har lärt mej äntligen...tror det är ingefäran och wasabin som gör att blivit fast :0)..... sen åkte vi och handlade på Ta Tillvara. Köpte en stol till E som fyller 5 på lördag och ville ha en skrivbordstol.. så köpte vi en dyna till den...blir bra det....

fick också ett mail idag om att 3 av mina 10 bilder jag lämnat in till Tåget blev framröstade....en bild hade fått näst högst poäng, och visst blir jag glad över att andra gillar det jag fotograferat! Förhoppningsvis kommer folket på tåget också att tycka om mina bilder....och mina fotograferande kompisars :0)

verkligen rolig dag som ägnades åt en hel del däremellan...surdegsbakning, presentinköp och en fiiin brödbox till oss....är en skärbräda i locket, praktiskt och snygg var den tycker jag iaf.....bild kommer....

är nöjd med min dag idag, i morgon är en ny dag....med nya möjligheter...I won´t forget it!

Inga kommentarer: