"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 7 mars 2011

snusande

ja inte en prilla då...utan på en skön liten dam som är 6 veckor som jag lånade en kort stund....fullt av gaser i magen hade hon och stökade på bra där i min famn....då fick hon gå till morfar....

det är små underverk av livet...

fick också härliga minisemlor till fika...mycket gott....i morgon är det dags för riktiga semlor igen....tiden går fort och hörde att de laktosfria semlorna inte finns längre på butiken vi handlade förra året....men det fanns på Citygross...så får åka förbi i morgon på hemvägen....

så gick den här dagen också....var till friskgymnasten idag och fick lite tryckmassage....bra för min onda kropp...däremot så blev inte ögat bättre av det...vaknade igen i morse och hade himla ont igen...inte så mysigt...så börjar om med mina sockerdroppar 5ggr om dagen...suck...kanske var det blåsten som gjorde att det förvärrades eller nått annat....trist....är det iaf...

det var verkligen en måndag.....ingen inspirerande dag direkt....i morgon är en annan dag...tack och lov...

tjingeling

1 kommentar:

Vida sa...

Å livets mirakel och minisemlor.. låter underbart.

Varmaste kramen