"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 4 december 2019

Snön lyser upp

Igår var en skit dag... bästa S födelsedag och minns den för alltid. Slutet där den där dagen för så många år sen och minnet som finns kvar efter så många år. Ja livet pågår ändå fast hon är borta sen länge.

I övrigt så har allt varit extra tufft sen förra veckans läkarbesök som inte alls blev bra och som gör att hen inte skrev det intyg jag skulle lämnat in innan 2 dec.

Ja så nu står jag här i ovissheten och det är skitjobbigt att inte veta vad eller hur jag ska gå vidare och våga vila i den tryggheten att det löser sig.

Pratat med FK och fått tips, försöker orka att göra dom.. så ringde vc igen och får en rehab samordnare som ringer mig idag. Dr från Gottfries ringer i em och får höra ifall de kan hjälpa mig med intyg. 

Krångligt och jobbigt blev det och igår spydde jag både bokstavligt och bildligt på allt. Nå får tro på att allt löser sig om jag släpper det och låter allt ha sin gång. Kanske finns det ett ljus där borta 

Ta hand om dig du som kikar in❤️

Inga kommentarer: