"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 30 juli 2019

Dimman lättar

Nu har jag läskigt nog börjat med B12 sprutor i magen helt på egen hand. Lite läskigt är det att sticka in nålen så det blir rätt. Har också en del annan medicin som jag tar. Och känslan av att "hjärndimman" lättar är otrolig efter 3 sprutor. Känner mig klarare på ett annat sätt i huvudet och ja jag hoppas på att det ska fortsätta så. Jag har ont i ryggen dock, i övrigt är kroppen rätt snäll mot mig iaf. Tacksamt nog.


Är fortfarande väldigt trött men på lite annorlunda sätt ändå tycker jag. Huvudvärken är inte ständig och influensasymptomen är inte där på samma sätt. Ont i halsen har jag dock ändå till och från och blåsorna i munnen har återkommit då jag börjat jobba igen. Ja stressrelaterade kan man tänka sig då.


Nå jag fortsätter och försöka vila mig då det går, helst liggande även om det är svårt med sittandet och liggande då ryggslutet är fördjävligt emellanåt. Men men en dag i taget så blir det nog bra.

Nu är jag gräsänka i 2 dagar så nu kan jag softa rejält då jag kommer från jobbet. Hej hopp :)


Värmen gick över i går kväll...rätt skönt att slippa den enorma värmen...tycker min kropp iaf som somnar både här och där i värmen. Nu är det mer normal sommar...haha..kyligt...Nu ska jag hem och softa...Tjingeling på er!

Inga kommentarer: