"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 8 oktober 2018

Dagens chock

Fick jag i ett meddelande från snickarn på lunchen då han meddelar att han hittat konstigheter på vinden och att allt kunnat brinna upp😩 och jag haft makalös tur. 

Nu ringde han elektrikern som kom och fixade till problemet.. men blir ledsen och arg över att den som ställde till det inte förstod hur illa det kunde gått. Arg över den som också lämnade nog mkt sorg då för så många år sen men även över att det skulle slå tillbaks även efter så lång tid. Och för att jag inte kollade mer noggrant då jag hade elfirman där och fixade till efter det som blev. De sa att de åtgärdat allt strul som blivit... nepp det hade de då inte. Tyvärr. 

Paniken i bröstet över om det finns mer konstigheter i elen på vinden nu ligger och gror...ja jag är ju inte gjord av pengar direkt så vore bra att veta ifall man ska åtgärda det.. nå får ha tillit till att allt löser sig... en dag i taget... får kolla när vi kommer dit i helgen så får vi lösa saken sen... ja livet är lite guppigt emellanåt... Tjingeling 

Inga kommentarer: