"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 18 december 2017

Så har en vecka gått

Och vi har kommit hem igen från härliga dagar i solen. Det var soligt lörd och sön vilket gjorde det möjligt att bada i havet också. Kallt att komma i men sen så var det riktigt kul och skönt med vågor och vatten...resan hem gick bra råkade dock gå fel på Arlanda och hamnade i avgångshallen för resor till Moskva och London😂jagade oss ut där man INTE fick gå ut och förklarade för polisen att vi gjorde fel och att vi minsann skulle checka ut från Arlanda😅det gick bra till slut att komma ut. Tog en taxi för att hämta bilen på hotellet med ett par från Övik vi träffat i veckan. Taxi kaos på Arlanda suck ... sen körde vi fel och fixk vända i Uppsala för att komma hem på rätt väg. Lite mörkt och dåligt skyltat. Nå väl hemma och i säng vid 2. Var tungt att jobba på tis för det var full rulle på jobbet. Kollegan hade lagt en fin teckning iaf och önskade mig välkommen åter😁.

Sen gick veckan i rasande fart och Mojen fick feber på torsdags kvällen hostade en del gjorde han också... jag hostade lite men ingen feber och jobbade  fre och extra på lördagen. Hade en ”huvudvärks” mössa och mer hosta dock på lördagen så höll mej för mej själv.

Makens feber har tangerat 40 och pendlar mellan 38-39 så han är sjuk. Jag orkade inte mkt igår så allt får vara nu eftersom jag också är hemma och sjuk nu. Lite höjd temp i går och huvudvärk och ont i benen. Ipren är bra så får ta det vid behov, försöker ta det lugnt nu och jul blir det iaf och jag hoppas ju att bli så frisk så jag kan åka till barnen och barnbarnen😕i helgen... annars blir det inte roligt... nu är det soffläge och film om tsunamin 😔inte kul alls... 

Man kan undra om vi varit friska utan att ha varit borta🤨 men förra året var det ju bara min mage som blev dålig pga fiberintaget då vi kom hem... så vem vet ? Nå inget att ändra på nu iaf är influensan här så är den🙁 Tjingeling 

Inga kommentarer: