"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 25 november 2017

Lördag

Fick en inbjudan till fika igår. A hade fyllt år i måndags så uppvaktade honom med en liten present. Trevligt och gott....och sen åkte vi hem igen för att jobba (mest maken) klart med hallen...själv hängde jag upp kläderna på ställningen vi köpt ute på balkongen. Vi ska ju göra ordning i klädkammaren också och därav lite saker överallt just nu. Inte optimalt med julen i antågande men det blir väl jul ändå fast inte allt är i ordning..själv gjorde jag en insats på spegeln som jag ville byta färg på så får se i morgon om resultatet blir vad jag vill. Annars blir det väl en ny...

Golv och tapet är iaf på plats nu och kapprumsdelen är också klar. Blir jättebra när allt är på plats🙂i morgon är det dags att åka på tippen med en del som vi behöver ha ut ifrån källaren och även det gamla golvet som vi tagit ut... 

Själv är jag trött... försökte sy men det blev inte alls bra då maskinen inte ville som jag så gick över till stickningen jag har beställning på vilket gick sisådär...

Ja inte min dag alltså 😛nå i morgon är en ny dag så hoppas på den då...

Tjingeling 

Inga kommentarer: