"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 24 november 2017

Fredag igen

Så var det fredag igen och just nu är jag på väg hemåt. Hade egentligen begärt ledigt på em för jag tänkte åka och gratta Lilltrollet på hennes 1 årsdag. Nu blev det inte så. Sitter på bussen istället och ser ut över himlen som börjat mörkna och månskäran som kommit upp.

Försöker lägga tankarna åt sidan och slappna av inför helgen. Chefen kom och gick idag och stack emellan med orden... vi kanske kan prata på måndag. Hm jag hoppades på att få ha det samtalet idag. Nå får ha tillit till att det löser sig på måndag... ja är spänd inför resultatet vad det ska bli...

Köpte också en ”onödig” pryl till maken idag 😀 ja vi får se vad han säger om det.... har ju ”ångervecka ” om det blir fel... i övrigt är jag bara väldigt trött och längtar intensivt tills vi åker på semester...

Ha en fin helg alla ❤️Tjingeling 

Inga kommentarer: