"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 23 maj 2017

Så konstig

Drömde en massa konstigheter i natt. Hade dessutom varit vaken och hört en fågel som sjöng så märkligt. Tänkte bara att det var någon som talade om för mig att allt är bra..nå årsdagar av händelser passerar mig och minnet finns kvar.. avskedet av svärmödrarna och idag ska vi sätta blommor på graven. 

Jag väntar på barnbarnet och har en märklig känsla av att barnens farmor och min mor har ett finger med här... så förvånas inte om dagen blir i morgon. Viktigast av allt är att det går bra, sen när det blir spelar inte ngn roll.😊inte bryr jag mig om vad det blir heller. Minns bara hur jobbigt allt var kring de diskussionerna när jag väntade barn.

Idag blir det inget samtal med min kontakt och min sjukskrivning närmar sig slutet...är stressad över det men förhoppningsvis får jag en ny tid till läkaren..snart. För inser att jag skulle aldrig orka mer än det som är nu...det är också för mkt men vet ingen lösning på problemet än. Så får avvakta.

Nå nu väntar dagen tacksamt på mig och önskar er alla en fin dag ❤️Tjingeling

Inga kommentarer: