"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 27 juni 2016

Så snabbt

Det går ibland. Efter en härlig helg i midsommar sol och värme blev det grått och lite kallt igår när de ringde och meddelade att mamma fått andningsproblem och var på väg in i ambulans. Vi åkte hem och jag packade om för att köra de 23 milen. Kom upp och då var döttrarna här med mamma. Jag åkte hem till mammas lgh och halvsov framför tvn och då ringde de från sjukhuset igen och berättade att mamma blivit sämre. Men de skulle höra av sig... Nå ringde själv i förmiddags och de tyckte jag borde vara här så åkte in och på vägen in ringde underläkaren och informerade om läget. Nu sitter jag här vid hennes sida och hon sover lungt. Personalen är fantastiskt omtänksamma och vi är väl omhändertagna.. Barnen är på väg hit igen och vi kan bara vänta och se hur timmarna skrider fram och hur läget blir. Man får inte bestämma när livet tar slut även om man vill.❤️