"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 2 juni 2016

En viloplats



Men med många måsten också...hör vid sjön skiner solen och fåglarna kvittrar glatt när jag äter min frukost. Det är fantastiskt vilsamt med lugnet och ljudet  som är så annorlunda mot stadsbruset hemma. Det är en plats som kräver underhåll men också något man måste göra prioritering av för annars jobba ihjäl sig. Viktigaste först sen kan man ta lite i taget av resten. Det man hinner och orkar med. Energin är lätt att förbruka här men man kan ladda den mycket också. Jag laddade lite energi igår och förrgår då jag träffade två av barnen och sen barnbarnet en fm.☺️❤️

Jag är själv här vilket känns konstigt utifrån att vi brukar vara två iaf men det gick att sova i natt själv vilket jag är tacksam över. Dock drömde jag jättekonstigt om att någon sålt min soffa här och ja märkliga drömmar som man inte riktigt förstår alltid...dottern och svärsonen hade klippt gräset vilket var tacksamt, jag ser att det växer överallt som ogräs i värmen och morgondaggen gödslar med väta i värmen. Nå tar och röjer lite i morgon innan hemfärd.. Just nu väntar jag på elektrikern som ska göra offert på nya element... Ta hand om er...Tjingeling 

2 kommentarer:

Lena sa...

Bilden andas verkligen lugn & frid <3 vilken fantastisk plats att vila själen på <3

Må så gott av barn & barnbarn <3 <3 <3

Varm kram i solen! <3

Linda sa...

Låter alldeles underbart <3.