"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 28 april 2015

Bertil

och jag trivs bra ihop i min säng. Jo han samsas även med Mojen som tycker att Bertil är rena fyndet...även om jag betalar för Bertil är han värd var krona utifrån att jag slutat snarka...Bertil är min Apap. En maskin som susar lungt som mjukt vågskvalp och puffar ut syre i mina lungor när jag slutar att andas på natten. Lite bökig är Bertil då jag ska fara runt i sängen eftersom jag är ovan med slangen  och den mask som belamrar min näsa. Ja särskilt sexig är han ju inte, än mindre jag iklädd honom...men blir jag bättre i min trötta hjärna är det värt besväret att sällskapa med honom...och bäst av allt är att jag inte snarkar alls...och suset Bertil ger ifrån sej söver Mojen med. Skönt att kunna vakna utan att tungan fastnat i gommen:-) och tur att sömnlabbet såg vad som fattades mig igen...

Jobbar på och byter arbetsplats som en konsult eller resurs där jag behövs, eller inte...lite oklart vissa dagar vart jag ska vara men får betalt så åker dit de pekar. Förlängning är på g och lite semester får jag även om det inte blir många dagar i sommar, men så får det bli just i år.

Nu är det dags att natta Mig och koppla på Bertil ...tjingeling

1 kommentar:

Vida sa...

Hoppas Bertil har effekt, spännande med nytt sällskap i livet.
Kramen