"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 4 oktober 2010

Måndag på en ny vecka i mitt liv

Ja, då var det måndag igen, vecka 40 och den här veckan kommer att gå i rasande takt kände jag i morse... jag kände mej ovanligt glad och lycklig i morse, och det beror nog på många saker...  mycket att det är fixat i stugan och träffen med mamma i helgen....var längesen vi sågs och tycker hon såg så pigg ut, vilket var skönt bara det...

sen är det är en hel del inplanerade saker i veckan, läkarbesök, kurs, möten, fixande och trixande inför helgen som ska njutas till fullo ...jag ska också unna mej lite egentid på fredag, Mojen ska också unna sig egentid på fredag...vi kommer att ha olika egen tid en stund för att ha gemensam tid i helgen med mina nära och kära...det ska bli sååå mysigt...Saknar mina ungar och ska bli kanon att få träffa dem i helgen tycker jag...var ett tag sen ju...

i natt krånglade mitt öga igen, och jag ringde till ögon men eftersom det släppte efter en halvtimme och ögat är rätt ok nu så får jag vänta till onsdag då läkarbesöket är inplanerat.....blev sen till jobbet i morse pga det, och att jag var seg efter medicinen i natt....ska höra med Avesta om jag kan få en mindre dos av min medicin så kanske jag får sova bättre ändå...tycker nog att det är en förändring även om jag skrotar uppe på nätterna...fortfarande...är lite piggare tycker jag dock...

funderade på ytterligare kurser i höst, men la ner det...känner att det räcker med den jag börjat med, och nu ska jag ta det lite easy under hösten och njuta av mitt liv med Mojen :0) och min fantastiska familj.....

Japp är tankarna för mej en måndag, hur är era tankar inför veckan?

1 kommentar:

IggePop sa...

Vad härligt livet låter! Det är du väl värd... njut av din fina dag. Låter som om du är på rätt köl! Kramar