"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 10 oktober 2010

101010

klockan är straxt 7 och jag sitter här i mörkret och ser gryningsljuset av solen sakta visa mig att dagen idag blir så vacker som ljuset är just nu.....

tänker på hur ödet kan ge oss nya möjligheter och vägar att gå, att mörker kan bytas mot ljus....att sorg kan bytas mot kärlek....och att livet kan ge så mycket bara av att en fjäder landar i våra liv..Någonting som visar vägen till något nytt... och därför har jag valt den här musiken till vår ingångsmusik i kapellet idag.....



Mojen...jag är så glad över att få bli din fru just idag

5 kommentarer:

Vida sa...

Den varmaste av kramar på er stora dag. Önskar er kärlek, lycka och härliga stunder.

Kramar

Maria sa...

Önskar dig all lycka såväl som idag som i framtiden. Grattis till er båda som funnit varandra. Hoppas att er dag blir fantastiskt underbar. Grattis till er båda.

Anonym sa...

Mina varmaste gratulationer!

IggePop sa...

Grattis kära Di m make! Hoppas att dagen blev så fin och alldeles underbar som du önskade! Varmaste lyckönskningar från oss! Vi ses på lördag! Kram kram

Anonym sa...

Många varma grattiskramar till brudparet!!!!

Härligt datum ni har valt!!!!

KRAM!!!