"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 26 mars 2022

Snart april 2022

Ryssland har invaderat Ukraina! Ja det är otroligt att det händer och att det redan pågått sen en månad tillbaka. Människor får fly, de dör av missiler som bombas in i skyddade  miljöer som sjukhus och andra byggnader där människorna sökt skydd. Ofattbart att det händer. Hitler gick till historien som en mörk människa men Putin tar ordet ondska till nya nivåer…. Saknar ord över det som pågår i världen just nu. Matpriser, bensinpriser ,elpris allt rusar allt blir drabbat av Putins världs vansinne att ta ny mark !

Rysslands folk drabbas av sanktionerna världen tar och får leva med sin ”ledares” vansinniga handling.

Här sitter jag i vardagen och funderar 🤔 livet ja hur kommer allt att bli? Ingen vet och jag har min lilla värld med mina funderingar över framtiden som är oviss idag… nå en dag i taget… jag återkommer Tjingeling och ta hand om er ❤️

Inga kommentarer: