"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 12 juni 2018

Sommaren

Sånt vackert varmt och skönt väder det varit senaste månaden. Det var nästan befriande med åska och regn i söndags. Luften ändrades så att den tryckande kvalmiga luften försvann. Jag jobbar och har det helt ok inne men har svårt att sova då det är varmt i lägenheten.. nåväl har ju varit till landet också..där sover man bra i tystnaden. Hemma i stan är det en massa som stör i form av ljud. 

Vi har varit hemma nu två helger. Första helgen i juni var det familjedag på makens jobb, hur varmt som helst och jag var klädd i full mundering😊

Mycket gott att äta och intressant tur i värmen...

Sen var vi till bonusen och badade och åt pizza. Mkt trevligt. Så blev det ju ett ettårskalas där kalaset gick av stapeln på nationaldagen. Sagt och gjort... en snabbresa till landet tisdagkväll . Klippa gräs som växt enormt! Igen. Och sen sova... onsdag kalas i Sundvall och sen transport hem... och jobb.

Sötaste barnbarnen... hjälper varandra med att öppna paketen😊 ja kul nu men kanske inte om några år haha... nåväl... snart så återser vi stugan igen... och gräset som växer... och jag längtar dit ändå❤️



Tjingeling

Inga kommentarer: