"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 7 februari 2018

Tungt

Feb är en månad som är tung mentalt känner jag nu. Kanske är det sviter efter förlossningen då jag var så sjuk tillsammans med dödsfallen som skett just den månaden under åren. Vädret, jobbet, ja många faktorer kan ju spela roll. Har haft vansinnigt ont i huvudet två dagar nu och mkt på jobbet med nya kollegan mm. Rörigt i livet helt enkelt och känner mest för att stoppa huvudet i sanden och bara gråta... nå nu känner jag också igen utmattningssymptomen i situationen och får försöka ta hand om mig istället...hittade ett jobb igår som jag känner mig lockad att söka men ja vi får se...ska försöka ta hand om mig istället nu... gör det ni med som läser och glöm inte att livet är för kort för petitesser... Tjingeling 

Inga kommentarer: