"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 9 juni 2014

Solen skiner

Och livet är okey även om det var tungt ett tag och inser att jag har det bra och gör det bästa av nuet.Förra helgen tillbringade vi i stugan i Klitten och rev ut skorstenen. Många minnen fanns från tiden då den nyttjades men den tiden är förbi nu. Nu blir förändringen påtaglig och det kommer andra minnen och nya dagar. I helgen slet vi med gräset i Hälsingland och lillsessan och svärsonen kom ner och firade nationaldagen med oss och mamma...kvällen var mysig då barnens farbror hämtade oss en stund för att kika på stugan han har. Sen satt vi ute och myste när syster yster och C dök upp för att dricka ett glas vin med oss...härliga nätter i ljuset som är nu....

Sen har jag gjort min dynbox klar...den läckte haha....ja så kan det gå...nå...får fundera på en lösning.

I övrigt händer det inte mkt på jobbfronten men jag söker det jag hittar och får ta det som det är. Stickar på en ny kofta och så stickar jag på något till lilla mini....japp jag ska bli mormor!  Är så glad för deras skull och ler varje gång jag kikar på mini. Har fått en bild från ultraljudet som jag bär med mig. Lilla hjärtat...är så efterlängtat!


Så livet ser ljust ut på många fronter och livet ska ju levas idag och njutas i!

Tjingeling

2 kommentarer:

Mika sa...

<3

Vida sa...

Låter som sköna stugdagar... och grattis igen, till mormorskapet. Miraklerna bär vi sannerligen inom oss.
Kramar