"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 10 februari 2014

Jag blev sjuk

Tyvärr så gav sig inte det halsontet...satt på Vävkursen och kände mig sämre och sämre. For hem och vilade och då hade jag redan under morgonen sett en annons om att någon ville skänka en liten vävstol på blocket. Jag hade sms kontakt och till slut bestämde vi att jag skulle hämta allt. Sagt och gjort, hämtade Mojen och fick hem jättefina grejor. Det var säkert värt 1500 kr om inte mer. Fick även med böcker och mönster med hur skoj saker som helst. Jag fick dessutom en bamsekram av henne som skänkte allt! En jättegullig vävstol dessutom. Ska försöka få ihop den och se hur den fungerar, just nu är jag bara så otroligt glad över att det finns människor som är så fina!

Här är trångt just nu, men ....glad mitt i sjukelämdet!

Tjingeling

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! Men tråkigt att du blivit sjuk. Krya på dig <3

Vida sa...

Underbart med såna människor och hon blev säkert glad när den hamnade hos någon som dig.

Tråkigt att du blev sjuk.. jag är också hemma och är sjuk. Blir alltid lika förvånad över hur svag jag blir då och att jag tappar ord och ork.. men då är det bara att vila som gäller.

Kramar

Lena sa...

Grattis till den turen!! att väva är bara så kul! :))

Krya på dej kram <3 /Lena